hepinize selamlar saygılar.
10 sene sonra merhaba :)
37
●2.200
- 03-08-2025, 22:29:40Üyeliği durdurulduTekrardan hoşgeldiniz, 10 sene önce siz buradayken ben ortaokul bebesiydim
- 03-08-2025, 22:29:5910 yıllık hesapta nasıl oluyor da 1 tane ticaret puanı olmuyor

HoşgeldinizSEOmuhendisi ve uPala bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 03-08-2025, 22:31:50Hocam şöyleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesap banlanmıştı o zamanlar neden banlandığını hatırlamiyorum. Sonrasında ben giriş bilgilerini unutmuştum e posta adresini vs. Mail atmıştım önceden fakat dönüş olmamıştı son çare geçen gün tekrar mail attım ve r10 yönetimi hesabımın mail adresini değiştirdi bende tekrar eriştim
- 03-08-2025, 22:33:16Bir üst mesaj da açıkladım sayın hocam :/emreakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2025, 22:33:4710 Sene önce keşfetsem r10'u diyorum ama vardır bi hayır.
- 03-08-2025, 22:35:35Hocam o zamanlar bende çocuktum, yaşım 14 düekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)