Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıllık hesapta nasıl oluyor da 1 tane ticaret puanı olmuyor
Hoşgeldiniz
Hocam şöyle hesap banlanmıştı o zamanlar neden banlandığını hatırlamiyorum. Sonrasında ben giriş bilgilerini unutmuştum e posta adresini vs. Mail atmıştım önceden fakat dönüş olmamıştı son çare geçen gün tekrar mail attım ve r10 yönetimi hesabımın mail adresini değiştirdi bende tekrar eriştim