Konu
10 sene sonra merhaba :)
03-08-2025, 22:29:07
#1
uPala
10 sene sonra merhaba r10 ailesi, hepinizi çok özlemişim. Güzel ve bol ticaretli günler görmek dileğiyle
hepinize selamlar saygılar.