• 03-08-2025, 23:01:28
    #19
    tekirdağda yatır var dedikleri bu olsa gerek.
  • 03-08-2025, 23:06:51
    #20
    uPala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene sonra merhaba r10 ailesi, hepinizi çok özlemişim. Güzel ve bol ticaretli günler görmek dileğiyle hepinize selamlar saygılar.

    Merhabalar, hoşgeldiniz
    Memleket Sağlamtaş mı hocam Meraktan soruyorum.
  • 03-08-2025, 23:13:39
    #21
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, hoşgeldiniz
    Memleket Sağlamtaş mı hocam Meraktan soruyorum.
    Yok hocam has ve has tekirdağlıyım
  • 03-08-2025, 23:14:15
    #22
    uPala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam has ve has tekirdağlıyım
    Soyadı görünce sormak istedim hocam, saygılar.
  • 03-08-2025, 23:14:17
    #23
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıllık ban mı görüyorum geçmişte
    R10 en uzun banı olabilirmi
  • 03-08-2025, 23:15:00
    #24
    bu 10 yıl sonra neler olur acep. dolar 4000 bin tl olur sanırım.

    100 tl ye logo yapan kalırmı acaba
  • 03-08-2025, 23:19:01
    #25
    Aramıza hosgeldiniz tekrardan hocam 🤝😊
  • 03-08-2025, 23:35:14
    #26
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza hosgeldiniz tekrardan hocam 🤝😊
    Teşekkürler hocam sağolun
  • 03-08-2025, 23:35:32
    #27
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu 10 yıl sonra neler olur acep. dolar 4000 bin tl olur sanırım.

    100 tl ye logo yapan kalırmı acaba
    İnşallah olmaz hocam