Konu
10 sene sonra merhaba :)
03-08-2025, 23:06:51
#20
Gucluyazar
uPala adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 sene sonra merhaba r10 ailesi, hepinizi çok özlemişim. Güzel ve bol ticaretli günler görmek dileğiyle
hepinize selamlar saygılar.
Merhabalar, hoşgeldiniz
Memleket Sağlamtaş mı hocam
Meraktan soruyorum.