uPala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene sonra merhaba r10 ailesi, hepinizi çok özlemişim. Güzel ve bol ticaretli günler görmek dileğiyle hepinize selamlar saygılar.

Merhabalar, hoşgeldiniz
Memleket Sağlamtaş mı hocam Meraktan soruyorum.