• 28-07-2025, 18:30:04
    #1
    Merhabalar geçen hafta 4 günlüğüne yalovaya gittim. Sadece yeme içme ve ulaşıma 4 günde 7-8 bin tl para gitti kesinlikle ne bir kıyafet, eşya vs almadım. Dışarı çıkmak artık çok zor. Sizde durumlar nasıl harcamalar?
  • 28-07-2025, 18:30:43
    #2
    Kurumsal PLUS
    Ben yemek yemeye korkar oldum.
  • 28-07-2025, 18:32:12
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yemek yemeye korkak oldum.
    Zincir yer harici bir yerden burger yiyelim dedik 3 kişi tavuk burger 1800 tl tuttu 2 su 150 tl totalde 2000 tl gitti işte 3 hamburgere
  • 28-07-2025, 18:33:16
    #4
    Kurumsal PLUS
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zincir yer harici bir yerden burger yiyelim dedik 3 kişi tavuk burger 1800 tl tuttu 2 su 150 tl totalde 2000 tl gitti işte 3 hamburgere
    Birde her gün dışarıda yediğini düşün
  • 28-07-2025, 18:36:27
    #5
    gayet normal aslnda bakarsan 8k nın 3k sı ulasıma gıttı zaten gunde 2 ogun yesen 4 gun ıcın 5k elıt takılmıssın sen :d su 75 tl dıyorsun normaldır yani tavuk burger en baba 300 350 tl sen dıyorsun 600
  • 28-07-2025, 18:38:31
    #6
    Ucuz hocam ya
  • 28-07-2025, 19:13:54
    #7
    Bence sen çok para harcamişin gibi geldi otelde felan da kalmiş olabilirsin 4-5 gün o fiyat harcaman için 3 ögün dışardan yesen yine zor o fiyat
  • 28-07-2025, 19:18:49
    #8
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sen çok para harcamişin gibi geldi otelde felan da kalmiş olabilirsin 4-5 gün o fiyat harcaman için 3 ögün dışardan yesen yine zor o fiyat
    Valla dayımın yanında kaldık ekstreye baktım yemek içmeye çok gitmiş
  • 28-07-2025, 19:23:06
    #9
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla dayımın yanında kaldık ekstreye baktım yemek içmeye çok gitmiş
    Tamam şimdi gördüm 3 kişinin hesabiymiş normal o zaman