• 28-07-2025, 19:26:12
    #10
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam şimdi gördüm 3 kişinin hesabiymiş normal o zaman
    Hocam herkesin hesabını her zaman ödemedim hepimiz hesapladık cebimizden ortalama 7 bin tl çıkmış 3 kişide 21 bin
  • 28-07-2025, 19:41:51
    #11
    evet yaşam ucuz diyemeyiz hocam, ama siz fikrimce düşünmeden harcama yapmış gibi görünüyosunuz, 4 günde yeme içme o kadar tutması için standartların üzerindeki mekanlarda yemek yemiş olmanız lazım
  • 28-07-2025, 20:48:42
    #12
    httphoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yaşam ucuz diyemeyiz hocam, ama siz fikrimce düşünmeden harcama yapmış gibi görünüyosunuz, 4 günde yeme içme o kadar tutması için standartların üzerindeki mekanlarda yemek yemiş olmanız lazım
    Hocam valla standartın üstü hiç bir yere gitmedik hep yediysek burger yâda dönercide yedik.
  • 28-07-2025, 20:56:17
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık her şey normal geliyor fiyat algısı kalmamış.
  • 29-07-2025, 14:42:23
    #14
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla standartın üstü hiç bir yere gitmedik hep yediysek burger yâda dönercide yedik.
    75 TL su kesinlikle standart üstü