obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dışarı çıkmak ateş pahası olmuş.
13
●452
- 28-07-2025, 20:48:42Hocam valla standartın üstü hiç bir yere gitmedik hep yediysek burger yâda dönercide yedik.httphoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2025, 14:42:2375 TL su kesinlikle standart üstüburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle