evet yaşam ucuz diyemeyiz hocam, ama siz fikrimce düşünmeden harcama yapmış gibi görünüyosunuz, 4 günde yeme içme o kadar tutması için standartların üzerindeki mekanlarda yemek yemiş olmanız lazım
Hocam valla standartın üstü hiç bir yere gitmedik hep yediysek burger yâda dönercide yedik.