Konu
Dışarı çıkmak ateş pahası olmuş.
29-07-2025, 14:42:23
#14
ElmasMedya
buraxklc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam valla standartın üstü hiç bir yere gitmedik hep yediysek burger yâda dönercide yedik.
75 TL su kesinlikle standart üstü