obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sen çok para harcamişin gibi geldi otelde felan da kalmiş olabilirsin 4-5 gün o fiyat harcaman için 3 ögün dışardan yesen yine zor o fiyat
Valla dayımın yanında kaldık ekstreye baktım yemek içmeye çok gitmiş