Merhabalar geçen hafta 4 günlüğüne yalovaya gittim. Sadece yeme içme ve ulaşıma 4 günde 7-8 bin tl para gitti kesinlikle ne bir kıyafet, eşya vs almadım. Dışarı çıkmak artık çok zor. Sizde durumlar nasıl harcamalar?