Aşık Oldum 12 Yıl Sonra Yeniden - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşık Oldum 12 Yıl Sonra Yeniden
27
●
1.558
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aşık Oldum 12 Yıl Sonra Yeniden
1
2
3
4
29-07-2025, 10:07:30
#28
MEG
kertenkele01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnşallah karşılık bulur ve kızla da anlaşırsın da mutlu olursun hocam.
Aşık olmak güzel de....
Netkreatif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mutlu oldum sizin adınıza
Umarım bir gün evlendiğinize dair konuda tekrar yanıt yazma şansı buluruz...
ozturrk34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mutluluğunuz daim olsun. Heyecanınız karşılıklı olarak bitmesin .
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler