Aşık Oldum 12 Yıl Sonra Yeniden
27
●1.558
- 28-07-2025, 18:07:11Kendinizi fazla kaptırmayın. Daima kontrollü ve duygularınızı kontrol edebiliyor olun. Sonrasında yani negatif bir durumda acısı ağır olur.
- 28-07-2025, 19:19:25lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahah haklısınız valla
fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle27 yaşındayımOgu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKerimuygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGüzel ve eğlenceli yorumlarınız için teşekkür ederim. Hayırlısı diyip akışına bırakacağım. Daha yeni birbirimizi tanımaya başladık.bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada daha iyi anlamanız için, 1 haftadır köyümdeydim. Görücü usulü kızları gösterdiler bana, bir çoğunu gördüm hiç bir şey hissetmedim , en sonuncuda ise ilk görüşte derler ya tam olarak o yaşandı
Aslında bu topa girmek için yola çıktım ve topun ağzındayım. - 28-07-2025, 19:52:26İnşallah karşılık bulur ve kızla da anlaşırsın da mutlu olursun hocam.
Aşık olmak güzel de.... - 28-07-2025, 21:44:45Mutlu oldum sizin adınıza
Umarım bir gün evlendiğinize dair konuda tekrar yanıt yazma şansı buluruz...

