Konu
Aşık Oldum 12 Yıl Sonra Yeniden
28-07-2025, 19:52:26
#25
kertenkele01
İnşallah karşılık bulur ve kızla da anlaşırsın da mutlu olursun hocam.
Aşık olmak güzel de....