kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah karşılık bulur ve kızla da anlaşırsın da mutlu olursun hocam.
Aşık olmak güzel de....
Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlu oldum sizin adınıza Umarım bir gün evlendiğinize dair konuda tekrar yanıt yazma şansı buluruz...
ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutluluğunuz daim olsun. Heyecanınız karşılıklı olarak bitmesin .
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim