İnşallah karşılık bulur ve kızla da anlaşırsın da mutlu olursun hocam.
Aşık olmak güzel de....
Mutlu oldum sizin adınıza

Umarım bir gün evlendiğinize dair konuda tekrar yanıt yazma şansı buluruz...
Mutluluğunuz daim olsun. Heyecanınız karşılıklı olarak bitmesin .
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim