• 28-07-2025, 09:11:58
    #1
    Yazları çalışıp aldığım 50 lira haftalıklar dışında ilk düzgün maaşımı 2009 yılında girdiğim işten aldım. atmye gittiğimde 725 tl hesabımda para vardı. o an kafayı yedim bu kadar parayı ne yapacağım nasıl harcayacağım diye inanın harca harca bitmiyordu. zaten o zamanlar ailemle kalıyordum ve hayatımda ilk defa rahat rahat istediğim her şeyi aldım yedim içtim Peki sizin aldığınız ilk maaş ne kadardı?
  • 28-07-2025, 09:14:04
    #2
    2013 yılında garson olarak çalışmaya başlamıştım günlük 30 lira alıyordum ama o zaman için yaşıma göre muazzam bir paraydı dediğiniz gibi harca harca bitmiyordu, bütün arkadaşlarıma dondurma ısmarlıyordum gene milyoner gibi hissediyordum
  • 28-07-2025, 09:16:13
    #3
    2008 yılında asgari ücret ile işe girmiştim sanırım 450₺ civarıydı o dönemde
  • 28-07-2025, 09:18:05
    #4
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    İlk net maaşım 1600’dü paranın yarısını anneme verip gram altın alıp kalanı yiyordum öyle de güzel yetiyordu ki ertesi aya para bile artırıyordum şimdi nerdeeeee
  • 28-07-2025, 09:23:58
    #5
    2004 stajer maaşı 300 liraydı.
  • 28-07-2025, 09:24:11
    #6
    Sanırım 96 da ilk yarım maaş almıştım 10 milyon 50 bin tl. asgari ücret o yıl 17 milyonmuş. O, 50 bin hala saklanır sene 30 yıl olacak....
  • 28-07-2025, 09:32:03
    #7
    2016 yılında asgari ücret almıştım yanlış hatırlamıyorsam 1600 tl civarı
  • 28-07-2025, 09:35:33
    #8
    2011 de staj parası almıştım sanırım 230 tl mi neydi çakma iphone almıştım
  • 28-07-2025, 09:37:47
    #9
    ismailvolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 stajer maaşı 300 liraydı.
    Ben de 2007 2008 arası staj yaptım ama dogru durust alamadığım için hatırlamıyorum ne kadar olduğunu