• 28-07-2025, 09:41:27
    #10
    Kategori Moderatörü
    2010 Ağustos ayı 1800 TL küsürdü.
  • 28-07-2025, 09:43:38
    #11
    2010 yazında staj yaptım İMES de. Bir transfer makinası siparişi aldık. Ben makinayı çizdim ve montajında çalıştım. 70 bin liraya satıldı makina. Bana 300 lira verdiler. Bozdur bozdur harca!
  • 28-07-2025, 09:52:16
    #12
    haftalık 7 milyon yok yok eski parayla. bulaşık yıkıyordum, ilk okuldaydım. sonra Çaykur alım yerlerinde yaş çay doldurmaya başladım büyük arabalara oradan değişiyordu çünkü tonaj başına para alıyorduk ama fabrikada yemek yiyorduk çok değişik bir histi. Ama ciddi olarak sigortalı başladığımda 2004 kasım ayı 400 lira maaş alıyordum.
  • 28-07-2025, 09:52:44
    #13
    Mecidiyeköydeki Profilo iş merkezindeki Darty'de pt çalışıyordum. 15 Gün için 750 lira aldığımı hatırlıyorum. Bunun dışında personel yok diye. Pazartesi günü izinli olup, 6 gün çalıştığım 1. haftanın üzerine, 2. hafta da pazar günü izin yapmıştım. 12 Gün aralıksız çalıştığım bir dönemdi O ayda 21 Gün çalışmış olup, 1070 tl mi ne almıştım.

    Sonradansa Hergün Pendikten Mecidiyeköy yapamadığım için 6. Ayda çıkışımı vermiştim.
  • 28-07-2025, 09:53:51
    #14
    Günlük 40₺ alıyordum 2015 felan
  • 28-07-2025, 10:19:34
    #15
    🥇R10'un En İyi Ajansı 🥇
    İlk işim web sitesi hatta lokmacı Ankara Çıtır lokma 300₺ almıştım 2015 olması lazım ondan sonra kendi şirketimi açtım
  • 28-07-2025, 10:24:38
    #16
    2006 haftalik 30TL
  • 28-07-2025, 10:49:20
    #17
    İlkokul zamanlarıydı, amcamın yanında çalışıyorduk. Akşama kadar odun vs çuvallar onları istiflerdik, o zamanlar günlük 1 TL veriyordu. Sonra adam sayısı azalınca çuval başına 25 kuruş vermeye başladı. Çocukken oynadığımız bütün tabancaları vs o şekilde çalışarak alırdık. İlk çalışma hayatım bu şekilde başladı. Sonra zaten bir daha bırakamadık Okuyor dahi olsak her fırsatta orda burada çalışır bir şeyler kazanırdık. Sanırım çalışmak alışkanlık haline geldi.
  • 28-07-2025, 11:24:36
    #18
    Sanırım 2014 600tl olması lazım