• 28-07-2025, 11:42:36
    #19
    haftalık 50 tl alıyordum aylığım 200 tl idi.
    yıl 2009
  • 28-07-2025, 13:37:45
    #20
    Maaşı söylemeyeyim ama 100 katına yakın alıyorum şu an. Ama o zamanlar daha az borcum vardı
  • 28-07-2025, 18:12:22
    #21
    40 lira haftalık alıyordum sene 2001
  • 28-07-2025, 18:15:38
    #22
    2014 Eylül 2250₺ 😊
  • 28-07-2025, 18:46:02
    #23
    ortaokul son ilk para kazanma inşaat elektriği çekiyorduk 2006: haftalık 10tl, ancak, tavuk döner + ayran = 50kuruş du. sarı kula, ve eğlence bedava, inşaat dönüşü köy yollarında arabadan tshirti çıkartıp terimi kuruturdum
    lise staj: 2010 : 400TL
    ilk tam zamanlı 2012 yazılımcı, 1500TL
  • 28-07-2025, 18:54:26
    #24
    140 TL eydi ilk maaşım, staj maaşımdı. Staj sonuna kadar biriktirip ilk bilgisayarımı almıştım
  • 28-07-2025, 19:04:39
    #25
    İki gün extraya gidiyordum 2004 yılında falan cumartesi pazar 90 lira alıyordum. Çeyrek 30 tl idi 3 tane çeyrek alıyodum
    Şimdi ne hale geldik.
  • 29-07-2025, 08:23:27
    #26
    çok eskidendi... çok güzel günlerdi...
  • 29-07-2025, 08:28:03
    #27
    Haftalık 50 lira. Aradan 20 küsür yıl geçti hala değişen bir şey yok hala 50 liralık alıyom.