Mecidiyeköydeki Profilo iş merkezindeki Darty'de pt çalışıyordum. 15 Gün için 750 lira aldığımı hatırlıyorum. Bunun dışında personel yok diye. Pazartesi günü izinli olup, 6 gün çalıştığım 1. haftanın üzerine, 2. hafta da pazar günü izin yapmıştım. 12 Gün aralıksız çalıştığım bir dönemdi O ayda 21 Gün çalışmış olup, 1070 tl mi ne almıştım.

Sonradansa Hergün Pendikten Mecidiyeköy yapamadığım için 6. Ayda çıkışımı vermiştim.