İlkokul zamanlarıydı, amcamın yanında çalışıyorduk. Akşama kadar odun vs çuvallar onları istiflerdik, o zamanlar günlük 1 TL veriyordu. Sonra adam sayısı azalınca çuval başına 25 kuruş vermeye başladı. Çocukken oynadığımız bütün tabancaları vs o şekilde çalışarak alırdık. İlk çalışma hayatım bu şekilde başladı. Sonra zaten bir daha bırakamadık Okuyor dahi olsak her fırsatta orda burada çalışır bir şeyler kazanırdık. Sanırım çalışmak alışkanlık haline geldi.