2013 yılında garson olarak çalışmaya başlamıştım günlük 30 lira alıyordum ama o zaman için yaşıma göre muazzam bir paraydı dediğiniz gibi harca harca bitmiyordu, bütün arkadaşlarıma dondurma ısmarlıyordum gene milyoner gibi hissediyordum