Yazları çalışıp aldığım 50 lira haftalıklar dışında ilk düzgün maaşımı 2009 yılında girdiğim işten aldım. atmye gittiğimde 725 tl hesabımda para vardı. o an kafayı yedim bu kadar parayı ne yapacağım nasıl harcayacağım diye inanın harca harca bitmiyordu. zaten o zamanlar ailemle kalıyordum ve hayatımda ilk defa rahat rahat istediğim her şeyi aldım yedim içtim Peki sizin aldığınız ilk maaş ne kadardı?