• 26-07-2025, 00:02:23
    #37
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar gerçek mi ya

    4 sene boyunca dolandırılmak yerine, 4 senelik üniversite yazılsa çoktan mezun olmuştu.
  • 26-07-2025, 00:03:54
    #38
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 sene boyunca dolandırılmak yerine, 4 senelik üniversite yazılsa çoktan mezun olmuştu.
    Hâlâ daha gerçeğini bulana kadar peşini bırakmayacağım diyor, gerçeği olmadığını anlamak istemiyor. Bu insanların yaşadığı coğrafyada zengin olmamak gerçekten zor.
  • 26-07-2025, 08:47:59
    #39
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetlerin bir kısmı sitelerin kendi oluşturduğu şikayetler. Şuradan aldım, diploma gelmedi ama sonra güncelleyip elime ulaştı diyenler. Buradaki sorun bunlara inanıp 20-30 bin TL'ye 4 senelik üniversite diploması alacağını sanmak. Bir de yasal süreç başlatacağım yazmışlar. Savcılığa gidip, ben sahte diploma alacaktım dolandırıldım mı diyecekler.
    Mutlak butlana uymaz hocam 😂
  • 26-07-2025, 15:05:46
    #40
    Kafası çalışsa zaten o diplomayı doğal yollarla alırdı. Kafası çalışmadığının kanıtı halka açık binlerce kişinin okuduğu bir alanda kendini ifşa ederek şikayet konusu açmak. Bunun gibi illegal işlerde dolandırılıp şikayet açanlar var. Nasıl bir kafa yapısı var anlamak güç gerçekten.
  • 27-07-2025, 14:07:05
    #41
    Bre deyyus Sahte diploma almaya kalkmışsın, sonra da dolandırıldım diye ağlıyorsun. Bu milletin emeğini, alın terini çalacaksın, haksız yoldan köşe döneceksin, sonra mağdur rolüne mi bürüneceksin? Hırsızın mağduriyeti mi olur! Gerçek diploma alın teriyle kazanılır, sahtekârlıkla değil. Dolandırılmak sana ceza değil, hak ettiğin tokattır. Böyle işlere kalkışanların utanacak yüzü olmalı ama belli ki bunlarda o da yok. Toplumun çürümesinin sebebi tam da bunun gibiler!
  • 31-07-2025, 10:27:00
    #42
  • 31-07-2025, 11:15:08
    #43
    Kişisel Rütbe
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 akademisyen usulsüz ve daha bu sahte doktorlar mimarlar hemşirelerde yakalansın inşallah
  • 31-07-2025, 11:58:24
    #44
    İnsanların hakkı vs hiç umurlarında değil birde üstüne üstlük mağduriyet rolü yapıyorlar. utanmazlığın hat safası