Bre deyyus Sahte diploma almaya kalkmışsın, sonra da dolandırıldım diye ağlıyorsun. Bu milletin emeğini, alın terini çalacaksın, haksız yoldan köşe döneceksin, sonra mağdur rolüne mi bürüneceksin? Hırsızın mağduriyeti mi olur! Gerçek diploma alın teriyle kazanılır, sahtekârlıkla değil. Dolandırılmak sana ceza değil, hak ettiğin tokattır. Böyle işlere kalkışanların utanacak yüzü olmalı ama belli ki bunlarda o da yok. Toplumun çürümesinin sebebi tam da bunun gibiler!