• 25-07-2025, 13:36:59
    #28
    Vay be mezuniyetim gözükmüyor demiş kadın 5 bin tlye üniversiteden kim bilir hangi lisanstan mezun olmayı planlamış. 163 tane şikayet var bir de utanmazlar.
  • 25-07-2025, 13:47:02
    #29
    kim bilir hangi torpille girdi o iş yerine birde diplomasız hile hurdayla girdiği yerden sahte diploma ile terfi alacak
    yüzsüzlüğün daniskası insan bir der ki zaten ben buraya illegal girdim en azından susayım da foyam meydana çıkmasın
  • 25-07-2025, 16:09:12
    #30
    O da bir şey mi? https://t24.com.tr/haber/ii-abdulham...-gecti,1251241
  • 25-07-2025, 16:47:04
    #31
    Şaka olmalı bunu nasıl kılıfına uydurdunuz ya
  • 25-07-2025, 17:23:36
    #32
    Aslında "Şikayet Var" da iyi bir tezgah, netice de orada "Diplomamı aldım.." falan filan gibisinden düzeltme de yapabilirler, zaten site de belli, siteler de Devlet odaklı kapanana değin yine iş yapacaktır, ki kapansa dahi yine aynı düzen ile farklı bir site ile devam edebilirler.

    Yani bu bir nevi (Tabii hakiki kullanıcılar var her türlü) ancak tezgah içinde tezgah oluyor bu.

    İyi numaraymış bu arada. Takdir ettim.
  • 25-07-2025, 18:24:21
    #33
    Yahu Yurdışı sitlerde adamlar Anı bile veriyor en yüksek fiyat 500 USD
    Yök sağ olsun ne kadar fakir ülke varsa denklik veriyor 6.000 EU fiyata DR oluyorsun Mal bunlar
  • 25-07-2025, 23:53:48
    #34
    sahte diplomaya ihtiyacı olan bi tanıdığım var aslında bir yönlendirsem mi bilemedim. çok yükleniyorlar buna diploman yok falan diye
  • 25-07-2025, 23:56:23
    #35
    Bunlar gerçek mi ya

  • 26-07-2025, 00:00:45
    #36
    Artık bu ülke de şaşırmıyorum.