Aslında "Şikayet Var" da iyi bir tezgah, netice de orada "Diplomamı aldım.." falan filan gibisinden düzeltme de yapabilirler, zaten site de belli, siteler de Devlet odaklı kapanana değin yine iş yapacaktır, ki kapansa dahi yine aynı düzen ile farklı bir site ile devam edebilirler.
Yani bu bir nevi (Tabii hakiki kullanıcılar var her türlü) ancak tezgah içinde tezgah oluyor bu.
İyi numaraymış bu arada. Takdir ettim.