Kafası çalışsa zaten o diplomayı doğal yollarla alırdı. Kafası çalışmadığının kanıtı halka açık binlerce kişinin okuduğu bir alanda kendini ifşa ederek şikayet konusu açmak. Bunun gibi illegal işlerde dolandırılıp şikayet açanlar var. Nasıl bir kafa yapısı var anlamak güç gerçekten.