satın aldığım ürün garantiliydi. foruma konu açtım.
o kişiyi etiketleyeceğime, başka birini etiketlemişim. forumda yeniyim o zamanlar. 5 dakika olmadan düzelttim. forumdan uzaklaştırıldım. üzerine garantili işimde olmadı güme gitti. hiç bi moderatör iletişime geçmedi. ödediğim yüklü miktar da boşuna gitti.
Forumda Yaşadığınız En Saçma Olaylar
11
●266
- 24-06-2025, 16:45:21Kötü olmuş sizin adınıza üzüldüm hocam... Beni etiketleyen arkadaş tam gaz devam ediyordu, bu gibi durumlarda neye göre ban atılıyor acabafethidinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 16:59:45bende bilmiyorum.ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle