Dolandırma olayıydı, şikayet konusunu açan kişi isim benzerliğinin dozunu kaçırınca beni konuya etiketlemiş bir sürü şey dökmüştü oysa ben uzun zamandır forumda bile yoktum, yanıt yazmadan konuyu raporlamıştım

2- Birkaç defa iş yaptığım birisi full-stack yazdığım anahtar teslim projenin ödemesini yapmamıştı ve forumdaki kullanıcı adını unuttuğum için şikayet konusu açamamıştım, zaten forumda da pek aktif değildi sadece dikkat edilmesi için ödeme yapmadığını kanıtlamak adına şikayet konusu açacaktım. O kişiye dair elimdeki tek şey Instagram adresi karşılıksız takip ediyor arada bir storylerime bakıyor, bu konuyu görürsen borcun 0 çünkü vereceğin para çoktan enflasyonda eridi bitti