Saçma değil de, forumda bazı insanlar var, örneğin bir ürün satıyor sen de ürünle ilgileniyorsun ve mesaj atıyorsun. Ondan sonra sana görüldü atıp nezaketen bile dönüş yapmıyorlar, işte en sevmediğim ve kabul etmediğim olay bu. Üzgünüm ama forum kültüründe saygı olmazsa olmazdır, hani insanlık hali cevap veremeyebilir ama bazen bakıyorum bilerek yazmıyor veya işine gelmiyor, engelleyip geçiyorum. Ben birisine zaman ayırıyorsam ve o da bir satış yapıyorsa nezaketen bile olsa satıldı, satılık değil, size satmak istemiyorum vs. vs. ne olursa olsun bir mesaj atılması gerektiğine inanıyorum. Bu konu illa satışlarda olmak zorunda değil, satış bunun en basit örneği, birisine destek olunca görüldü atıyorsa durum daha da vahim.