fethidinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satın aldığım ürün garantiliydi. foruma konu açtım.
o kişiyi etiketleyeceğime, başka birini etiketlemişim. forumda yeniyim o zamanlar. 5 dakika olmadan düzelttim. forumdan uzaklaştırıldım. üzerine garantili işimde olmadı güme gitti. hiç bi moderatör iletişime geçmedi. ödediğim yüklü miktar da boşuna gitti.
Kötü olmuş sizin adınıza üzüldüm hocam... Beni etiketleyen arkadaş tam gaz devam ediyordu, bu gibi durumlarda neye göre ban atılıyor acaba