satın aldığım ürün garantiliydi. foruma konu açtım.
o kişiyi etiketleyeceğime, başka birini etiketlemişim. forumda yeniyim o zamanlar. 5 dakika olmadan düzelttim. forumdan uzaklaştırıldım. üzerine garantili işimde olmadı güme gitti. hiç bi moderatör iletişime geçmedi. ödediğim yüklü miktar da boşuna gitti.