• 19-06-2025, 15:44:19
    #1
    Paramız yoksa ölüm bize hak.
    Çünkü beyninde baloncuk şüphesi olan anneme 3 farklı devlet hastanesinde en yakın 14 eylüle randevu çıkıyor...

    Yani 2 ay sonrasına. Yanlış değil, beyninde baloncuk şüphesi olan hastaya sadece mr için verilen süre. Bu süreden sonra birde hastaneden tekrar Nöroloji randevusu alacak... en az 1 ay ona süre biçin.

    Az önce 6.000 TL mr için özele ödeme yaptım. Sonrasında ise 3.000 TL muayne ücreti ödeyip özelde kontrol ettireceğiz.

    Ben bugün bu parayı kazanabiliyorum, ödeyebiliyorum ya ödeyemeseydim? Ya ödeyemeyen insanlar?

    Ben artık etimle kemiğimle iğrenir oldum.
    Hala sistemin iyi olduğunu, yönetimlerin iyi olduğunu savunan babam dahil bu düzenin oluşmasına vesile olan herkese hakkım haram zıkkım olsun.
  • 19-06-2025, 15:47:17
    #2
    Bu yüzden tamamlayıcı sağlık sigortalarını kullanmak çok önemli. 2 yıldır para ödüyorum kızım için yaptırdım önümüzdeki yılda yaptıracağım mecburen ve ömür boyu yenileme garantisi sunacaklar. Allah korusun hastalık her daim var ve olacak. Kızımın poliçesi yıllık 15bin₺ 10 muayene hakkı sınırsız yatış hakkı tahliller mrlar röntgenler sınırsız. Bana bir şey olmaz demek mantıksız keşke ailemde bana yapsaydı
  • 19-06-2025, 15:48:22
    #3
    Öncelikle sonuç umduğunuz gibi negatif çıkar, şimdiden geçmiş olsun diyelim, diğer tüm söylediklerinize +1 ile katılıyorum, hiç bir sağlık hizmetinden faydalanmadığım halde 44bin lira gss borcum var. hizmet almak istersende malesef canından beziyorsun ölsem daha iyi durumunda geziyorsun..
  • 19-06-2025, 15:49:33
    #4
    Growth Manager
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yüzden tamamlayıcı sağlık sigortalarını kullanmak çok önemli. 2 yıldır para ödüyorum kızım için yaptırdım önümüzdeki yılda yaptıracağım mecburen ve ömür boyu yenileme garantisi sunacaklar. Allah korusun hastalık her daim var ve olacak. Kızımın poliçesi yıllık 15bin₺ 10 muayene hakkı sınırsız yatış hakkı tahliller mrlar röntgenler sınırsız. Bana bir şey olmaz demek mantıksız keşke ailemde bana yapsaydı
    tamamlayıcı sağlık sigortasını her birey çalışmasa da yaptırabiliyor mu ömür boyu tahlil yatış mr röntgen sınırsız mı yani
  • 19-06-2025, 15:52:34
    #5
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamlayıcı sağlık sigortasını her birey çalışmasa da yaptırabiliyor mu ömür boyu tahlil yatış mr röntgen sınırsız mı yani
    Hocam sigortaların farklı farklı poliçe durumları var. Ömür boyu YENİLEME garantisi sunuyor ömür boyu ücretsiz değil. İlk 3 yıl sigorta yapılıyor ve İNŞALLAH bir problem çıkmaz ise firma kendi bünyesinde ömür boyu YENİLEME garantisi sunuyor.

    Bu tür hastalıklar çıktığında teşhisiniz ne olursa olsun yenileyip özelden muayene olmaya devam ediyorsunuz. Ücretsiz olarak sadece poliçeniz varsa yardımcı olurlar.

    SGK şartı Tamamlayıcı poliçelerde var. Epikriz çok önemli bu noktada yanlış yönlendirme yapmayayım. Eğer daha önceden kalıtsal veya ameliyat gerektiren bir hastalığa herhangi bir hastanede teşhis konulmuşsa o hastalıktan tedavi olamıyorsunuz. Bu yüzden doğar doğmaz yaptırmak en mantıklısı.
  • 19-06-2025, 15:54:04
    #6
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Çok geçmiş olsun
  • 19-06-2025, 16:08:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    %100 katılıyorum
  • 19-06-2025, 16:18:05
    #8
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paramız yoksa ölüm bize hak.
    Çünkü beyninde baloncuk şüphesi olan anneme 3 farklı devlet hastanesinde en yakın 14 eylüle randevu çıkıyor...

    Yani 2 ay sonrasına. Yanlış değil, beyninde baloncuk şüphesi olan hastaya sadece mr için verilen süre. Bu süreden sonra birde hastaneden tekrar Nöroloji randevusu alacak... en az 1 ay ona süre biçin.

    Az önce 6.000 TL mr için özele ödeme yaptım. Sonrasında ise 3.000 TL muayne ücreti ödeyip özelde kontrol ettireceğiz.

    Ben bugün bu parayı kazanabiliyorum, ödeyebiliyorum ya ödeyemeseydim? Ya ödeyemeyen insanlar?

    Ben artık etimle kemiğimle iğrenir oldum.
    Hala sistemin iyi olduğunu, yönetimlerin iyi olduğunu savunan babam dahil bu düzenin oluşmasına vesile olan herkese hakkım haram zıkkım olsun.
    Öncelikle Annenize çok geçmiş olsun
    Umarım fanatikçe iktidarı savunanlar sizin yaşadıklarınız bir gün yaşarlar.
    Şu anda sağlık sisteminde ciddi hasta olan bir hastanın tedavisi yapılamıyor.
    İlk randevu en erken 15 gün, ileti tetkik ve görüntülemeler 1-2 ay, sonuçları göstermek 15 gün vs...
    Ciddi bir hastalığın teşhisi ve tedavisi 3 aydan önce gerçekleşmiyor.
    Babam yürürken zorlanıyor diye doktora götürdük, 3 ay sonrasına MR randevusu verildi, 5,5 ay sonra babamı defnettim.
    Çünkü babamın yürüyememe sebebi omuriliğine sıçrayan kanserdi.
    Elbette MR randevusunu beklemedik, gidip MR özelde çektirdik, araya tanıdık koyup sonuç göstermek için randevu almadan hastaneye gittik.
    Burada uzmanlık gereken başka bir hastaneye sevkedildik, o hastaneden randevu almak başka bir 15 gündü ama yine farklı yollardan hastaneye ulaştık.
    Orada 10 gün sonrasına biyopsi randevusu aldık vs...
    İlk hastaneye gittiğimizde bize verilen MR tarihi 3 aydı, 5,5 ay sonra babamı defnettik.
    Bir çok hastalıkta erken teşhisle tedavi sağlanabilirken, sistem yüzünden geciken tedaviler insanların sağlıklarını hayatlarını kaybetmelerine yol açıyor.


    Devletin 3 temel görevi var.
    1) Sağlık (sağlık sistemi çökmüş durumda, parası olmayanın, torpili olmayanın teşhisi tedavisi hastalığın kendisinden yavaş ilerliyor)
    2) Eğitim (devlet okullarında eğitim seviyesi vahim durumda, parası olan çocuğunu özele gönderiyor, parası olmayan çaresiz kalıyor)
    3) Güvenlik ve adalet (ülkede ciddi bir şiddet kültürü var, adalet sistemine güven kalmadı, siyasi suçluları içeride tutabilmek için adi suçlular sürekli afla infaz değişimi ile salınıyor.)

    Sonumuz hayrolsun ama gidişat iyi değil.
  • 19-06-2025, 16:47:37
    #9
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paramız yoksa ölüm bize hak.
    Çünkü beyninde baloncuk şüphesi olan anneme 3 farklı devlet hastanesinde en yakın 14 eylüle randevu çıkıyor...

    Yani 2 ay sonrasına. Yanlış değil, beyninde baloncuk şüphesi olan hastaya sadece mr için verilen süre. Bu süreden sonra birde hastaneden tekrar Nöroloji randevusu alacak... en az 1 ay ona süre biçin.

    Az önce 6.000 TL mr için özele ödeme yaptım. Sonrasında ise 3.000 TL muayne ücreti ödeyip özelde kontrol ettireceğiz.

    Ben bugün bu parayı kazanabiliyorum, ödeyebiliyorum ya ödeyemeseydim? Ya ödeyemeyen insanlar?

    Ben artık etimle kemiğimle iğrenir oldum.
    Hala sistemin iyi olduğunu, yönetimlerin iyi olduğunu savunan babam dahil bu düzenin oluşmasına vesile olan herkese hakkım haram zıkkım olsun.
    Türkiye'de sistem yanlış ve herkes'te sistemin yanlış olduğunu bilmesine rağmen ayak uyduruyor.