Paramız yoksa ölüm bize hak.
Çünkü beyninde baloncuk şüphesi olan anneme 3 farklı devlet hastanesinde en yakın 14 eylüle randevu çıkıyor...
Yani 2 ay sonrasına. Yanlış değil, beyninde baloncuk şüphesi olan hastaya sadece mr için verilen süre. Bu süreden sonra birde hastaneden tekrar Nöroloji randevusu alacak... en az 1 ay ona süre biçin.
Az önce 6.000 TL mr için özele ödeme yaptım. Sonrasında ise 3.000 TL muayne ücreti ödeyip özelde kontrol ettireceğiz.
Ben bugün bu parayı kazanabiliyorum, ödeyebiliyorum ya ödeyemeseydim? Ya ödeyemeyen insanlar?
Ben artık etimle kemiğimle iğrenir oldum.
Hala sistemin iyi olduğunu, yönetimlerin iyi olduğunu savunan babam dahil bu düzenin oluşmasına vesile olan herkese hakkım haram zıkkım olsun.