Öncelikle sonuç umduğunuz gibi negatif çıkar, şimdiden geçmiş olsun diyelim, diğer tüm söylediklerinize +1 ile katılıyorum, hiç bir sağlık hizmetinden faydalanmadığım halde 44bin lira gss borcum var. hizmet almak istersende malesef canından beziyorsun ölsem daha iyi durumunda geziyorsun..