Para yoksa öleceğiz... başka çaresi yok.
10
●678
- 19-06-2025, 17:10:02Öncelikle geçmiş olsun. Randevu meselesi gerçekten çok büyük problem. Ya doktor sayısında artışa gidilmesi gerekiyor ya da Doktorların yurt dışına gitmesini engelleyecegiz. Ayrıca makul düzeyde olacak şekilde muayene ücreti alınabilir. Diğer türlü aciliyeti olmayan kişiler evhamdan dolayı sürekli randevuları doldurabiliyor. Ne kadar tasvip etmesemde acil bir durum varsa randevusuz gidin. Çok fazla kişinin bu şekilde muayene olduğunu görüyorum.
- 19-06-2025, 17:23:02tamamlayıcı sigortalar , anne-baba-yaşlı olanlarda pek işe yaramıyor. önceden gelen çoğu rahatsızlık kapsam dışı oluyor.
malesef ülkemizde bu özel sağlık sigortaları tamamen sigorta şirketinin kar etmesine göre planlanıyor.
kar eden: sigorta şirketleri- özel hastaneler- şehir hastaneleri(yap-işlet)
zarar eden: millet