Öncelikle geçmiş olsun. Randevu meselesi gerçekten çok büyük problem. Ya doktor sayısında artışa gidilmesi gerekiyor ya da Doktorların yurt dışına gitmesini engelleyecegiz. Ayrıca makul düzeyde olacak şekilde muayene ücreti alınabilir. Diğer türlü aciliyeti olmayan kişiler evhamdan dolayı sürekli randevuları doldurabiliyor. Ne kadar tasvip etmesemde acil bir durum varsa randevusuz gidin. Çok fazla kişinin bu şekilde muayene olduğunu görüyorum.