• 16-06-2025, 23:40:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Normalde sağ partileri günahım kadar sevmem fakat haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır, yarın Özdağ hocanın duruşması var, beklentiler serbest kalması yönünde, umarım siyasi yasak almaz.

    Yarın serbest kalırsa bu konuda buluşalım




    https://x.com/m_cemilkilic/status/19...Y7yXPxW_g&s=19
  • 16-06-2025, 23:42:37
    #2
    Less is more.
    İnşallah. Aylardır dört gözle bekliyoruz, mücadele ediyoruz. Temennimiz çıkması yönünde.
  • 16-06-2025, 23:42:40
    #3
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Şahsen kendisini beğenmiyorum, ama umarım çıkar.
  • 16-06-2025, 23:44:02
    #4
    En son tutukluğuna devam kararı verilmedi mi ? kaç tane davası var suçsuz günahsız şu adamın.
  • 16-06-2025, 23:44:51
    #5
    Türkiye’de muhalif olarak tek gördüğüm insan. Sağcı ve Solcu olarak bakmıyorum adama.
    Umarım çıkar ve gerçek muhalefet izleriz.
  • 16-06-2025, 23:45:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son tutukluğuna devam kararı verilmedi mi ? kaç tane davası var suçsuz günahsız şu adamın.
    1 haftalığına tutukluğa devam kararı verildi o dava da yarın görülecek, savcı tutuklama istemişti, yarın hakim karar verecek.

    Yarın serbest kalma ihtimali var fakat mahkemede siyasi bir baskı var diye düşünüyorum.
  • 16-06-2025, 23:51:54
    #7
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’de muhalif olarak tek gördüğüm insan. Sağcı ve Solcu olarak bakmıyorum adama.
    Umarım çıkar ve gerçek muhalefet izleriz.
    Tek gerçek muhalefet ince gibi geliyor bana
  • 16-06-2025, 23:53:54
    #9
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek gerçek muhalefet ince gibi geliyor bana
    liderlik vasfı yok, kaybediyor istatistik gelmedi diyor. seçime tekrar giriyor kaseti çıkıyor çekiliyor. kk v2 gibi