• 17-06-2025, 08:28:09
    #19
    Şaka gibi yorumlar ya..

    geçmiş yıllar da ailece Akpye oy verenler yada halası amcası koyu tayyipçi olan tipler Ümit Özdağ'ı beğenmiyorum diyor..
    siz önce aynaya bakın sonra konuşun.. yoksa siz de mi Kandırıldık diyeceksiniz
  • 17-06-2025, 08:54:22
    #20
    Kalsın...
  • 17-06-2025, 08:57:14
    #21
    Passatı sattı, tesbihleride sattı, İçeri atıldı hakkı yendi yatarı olmayan cezaları dahi yattı.
    Mahkemede özellikle metinlerini paylaştılar ve gerçekten mükemmel bir anlatımdan bahsediyoruz olayları çok güzel özetlemiş.

    Artık böyle bir yönetim gerekiyor yoksa ne Atatürkçülük kalacak ne milliyetçilik ne laiklik.
  • 17-06-2025, 09:04:02
    #22
    Ümit hoca Türk milliyetçilerinin çilekeş siyasetçilerindendir büyük ihtimalle serbest kalacağını ben de düşünüyorum.
  • 17-06-2025, 09:31:45
    #23
    hadi inşallah
  • 17-06-2025, 10:18:04
    #24
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızda çok yorum yapardım ama mesajım silinir Ekşi'yi referans göstermiş birde. Ekşi kullanıp okuyan birini yanımda bile barındırmam
    hocam böyle tiplerle muhatap olma bence. ben engelledim geçtim. siz de öyle yapın.
  • 17-06-2025, 10:21:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Mossodla israilde görüştüğünü itiraf eden, ülkelerin etnik yapısını kullanarak iç savaşa nasıl sürüklenir eğitimi veren ve bunu ülkemizde uygulayan birinin peşinden gidenlere hayret ediyorum!
  • 17-06-2025, 10:22:35
    #26
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek gerçek muhalefet ince gibi geliyor bana
    O muhalefet eder sonra ortadan kaybolur bi anda
  • 17-06-2025, 13:42:37
    #27
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu eklemeyi unutmuşum. Otobüse tek başına binemeyen çocuklardan iktidarı belirleyecek zekaya sahip olmalarının beklenmesi 😂

    Hocam cok doğru diyorsunuz ! erzak,kömür yardımıyla oylarını satanlar bu ülkenin geleceğini cok doğru belirledi yıllardır 😀