geçmiş yıllar da ailece Akpye oy verenler yada halası amcası koyu tayyipçi olan tipler Ümit Özdağ'ı beğenmiyorum diyor..
siz önce aynaya bakın sonra konuşun.. yoksa siz de mi Kandırıldık diyeceksiniz
Passatı sattı, tesbihleride sattı, İçeri atıldı hakkı yendi yatarı olmayan cezaları dahi yattı.
Mahkemede özellikle metinlerini paylaştılar ve gerçekten mükemmel bir anlatımdan bahsediyoruz olayları çok güzel özetlemiş.
Artık böyle bir yönetim gerekiyor yoksa ne Atatürkçülük kalacak ne milliyetçilik ne laiklik.
Mossodla israilde görüştüğünü itiraf eden, ülkelerin etnik yapısını kullanarak iç savaşa nasıl sürüklenir eğitimi veren ve bunu ülkemizde uygulayan birinin peşinden gidenlere hayret ediyorum!