Passatı sattı, tesbihleride sattı, İçeri atıldı hakkı yendi yatarı olmayan cezaları dahi yattı.
Mahkemede özellikle metinlerini paylaştılar ve gerçekten mükemmel bir anlatımdan bahsediyoruz olayları çok güzel özetlemiş.
Artık böyle bir yönetim gerekiyor yoksa ne Atatürkçülük kalacak ne milliyetçilik ne laiklik.