Şaka gibi yorumlar ya..

geçmiş yıllar da ailece Akpye oy verenler yada halası amcası koyu tayyipçi olan tipler Ümit Özdağ'ı beğenmiyorum diyor..
siz önce aynaya bakın sonra konuşun.. yoksa siz de mi Kandırıldık diyeceksiniz