Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek gerçek muhalefet ince gibi geliyor bana
liderlik vasfı yok, kaybediyor istatistik gelmedi diyor. seçime tekrar giriyor kaseti çıkıyor çekiliyor. kk v2 gibi