Normalde sağ partileri günahım kadar sevmem fakat haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır, yarın Özdağ hocanın duruşması var, beklentiler serbest kalması yönünde, umarım siyasi yasak almaz.
Yarın serbest kalırsa bu konuda buluşalım
https://x.com/m_cemilkilic/status/19...Y7yXPxW_g&s=19