• 12-06-2025, 01:41:09
    #10
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
    o kadar da umrumdaydı hocam popülere girmesi, niye etiket edeyim adamı. forumda sadece böyle değil buna benzer bir sürü arkadaş var. siz dikkatli olun.
  • 12-06-2025, 01:43:05
    #11
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar da umrumdaydı hocam popülere girmesi
    Buradan bakınca umrunda gibi gözüküyor. Elemanın mesajı seni çok incitmiş eleman için özel konu açmışsın ismini cismini bilmiyoruz bu konunun bize bir faydası yok açmak için açmışsın konuyu. Madem etiket etmek istemiyorsun baş harfini karalama son harfini karalama anlayalım kim olduğunu
  • 12-06-2025, 01:43:52
    #12
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan bakınca umrunda gibi gözüküyor. Elemanın mesajı seni çok incitmiş eleman için özel konu açmışsın ismini cismini bilmiyoruz bu konunun bize bir faydası yok açmak için açmışsın konuyu
    tamamdır
  • 12-06-2025, 02:25:43
    #13
    EFK
    #𝙽𝙴𝚇𝚃𝙻𝙴𝚅𝙴𝙻 👑
    Komik
  • 12-06-2025, 03:21:37
    #14
    Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
    Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.

    Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.

    Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.

    “Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.”
    • MertcanAsan
    • TheSeth
    • Kivancguney
    MertcanAsan, TheSeth ve Kivancguney bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2025, 09:47:46
    #15
    Kişisel Rütbe
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin bi oyun vardı, balıkları yiyerek büyüyorduk, link var mı aklıma gelmişken bi bakayım
    Dur aktif edelim
  • 12-06-2025, 11:29:45
    #16
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 tl lik alıyorum alabilirmiyim hocam
    PMden bilgi verilmiştir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  • 13-06-2025, 13:40:21
    #17
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaret puanlarına da güvenemez olduk.
    100 tlye kim olduğunu söylerim.

    onurtorumoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda özellikle 1 haftadır çok dikkat ediyorum şu boşu boşuna konuları floodlayip rozet kazanlar bu ticaret puanını hafife alanlar bir yaş ortalamasi düşüşü var sanırım kibarca bunu soyluyebiliyorum
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 50 TL'ye kullanıcı adını sana gösterebilirim. Bi' 50 daha verirsen kendi kullanıcı adımı da söylerim.
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rozet kazanmak için bı arkadaş vardı onumu dediniz hocam 😂
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kimim
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 tl lik alıyorum alabilirmiyim hocam
    hgkmn42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sinir olduğum bir noktada şu ticaret yapmak istiyorsun mesaj atıyorsun dönüş alamıyorsun
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
    EFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
    Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.

    Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.

    Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.

    “Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.”
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaret puanlarına da güvenemez olduk.
    100 tlye kim olduğunu söylerim.

    onurtorumoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda özellikle 1 haftadır çok dikkat ediyorum şu boşu boşuna konuları floodlayip rozet kazanlar bu ticaret puanını hafife alanlar bir yaş ortalamasi düşüşü var sanırım kibarca bunu soyluyebiliyorum
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 50 TL'ye kullanıcı adını sana gösterebilirim. Bi' 50 daha verirsen kendi kullanıcı adımı da söylerim.
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rozet kazanmak için bı arkadaş vardı onumu dediniz hocam 😂
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kimim
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 tl lik alıyorum alabilirmiyim hocam
    hgkmn42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sinir olduğum bir noktada şu ticaret yapmak istiyorsun mesaj atıyorsun dönüş alamıyorsun
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
    EFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
    Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.

    Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.

    Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.

    “Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.”
    dünya küçük. r10'da küçük buldum kim olduğunu

    ilgili mesajı yazdıığı konu: https://www.r10.net/programlama/4473...post1089351681

  • 13-06-2025, 19:11:20
    #18
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya küçük. r10'da küçük buldum kim olduğunu

    ilgili mesajı yazdıığı konu: https://www.r10.net/programlama/4473...post1089351681

    Çok teşekkürler,konu sahibi ilgi için açmış konuyu bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim