TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
o kadar da umrumdaydı hocam popülere girmesi, niye etiket edeyim adamı. forumda sadece böyle değil buna benzer bir sürü arkadaş var. siz dikkatli olun.