ticaret puanlarına da güvenemez olduk.
100 tlye kim olduğunu söylerim.
Forumda özellikle 1 haftadır çok dikkat ediyorum şu boşu boşuna konuları floodlayip rozet kazanlar bu ticaret puanını hafife alanlar bir yaş ortalamasi düşüşü var sanırım kibarca bunu soyluyebiliyorum
Ben 50 TL'ye kullanıcı adını sana gösterebilirim. Bi' 50 daha verirsen kendi kullanıcı adımı da söylerim.
Rozet kazanmak için bı arkadaş vardı onumu dediniz hocam 😂
Ben hep 50 tl lik alıyorum alabilirmiyim hocam
Daha sinir olduğum bir noktada şu ticaret yapmak istiyorsun mesaj atıyorsun dönüş alamıyorsun
böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.
Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.
Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.
Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.
ticaret puanlarına da güvenemez olduk.
100 tlye kim olduğunu söylerim.
Forumda özellikle 1 haftadır çok dikkat ediyorum şu boşu boşuna konuları floodlayip rozet kazanlar bu ticaret puanını hafife alanlar bir yaş ortalamasi düşüşü var sanırım kibarca bunu soyluyebiliyorum
Ben 50 TL'ye kullanıcı adını sana gösterebilirim. Bi' 50 daha verirsen kendi kullanıcı adımı da söylerim.
Rozet kazanmak için bı arkadaş vardı onumu dediniz hocam 😂
Ben hep 50 tl lik alıyorum alabilirmiyim hocam
Daha sinir olduğum bir noktada şu ticaret yapmak istiyorsun mesaj atıyorsun dönüş alamıyorsun
böyle konu açıp neden kişinin kullanıcı adını karalıyorsunuz ? Bilelimde engelleyelim hiç uğraşmadan. Böyle karalayıp konuyu açınca konunuzun popülere girmesi için açmışsınız gibi geliyor
Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.
Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.
Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.
Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.
dünya küçük. r10'da küçük

buldum kim olduğunu
ilgili mesajı yazdıığı konu:
https://www.r10.net/programlama/4473...post1089351681