Afişe etmeye çalıştığınız kişi "Yeni Üye". 3 ticaret puanı mevcut. 5'e tamamlamaya çalışıyor. Bunu yaparken kurallara uymaya çalışıyor olabilir.
Ticaret puanı kuralları gereği trade verebilmek için minimum 100₺ lik bir alışveriş olması gerekiyor.
Madem herkes belli başlı üye portföyünden rahatsız bende düz beyin algılayan, kitabı kapağına göre yargılayan insanların forumda olmaması gerektiğini savunuyorum.
Buraya Nietzsche'den bir söz bırakarak konudan bir daha uğramamak üzere ayrılıyorum.
Bazıları derindir çünkü düşünceleri vardır, bazıları sığdır çünkü sadece görünürler.