wxtimer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce yeni R10 nickim ne olsun
46
●1.944
- 04-06-2025, 12:22:18AdministratorBen olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.
- 04-06-2025, 12:23:35Abi öylede çoğu kişi engellemiş belki engelleri açarlar diye düşündüydümCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
