• 04-06-2025, 01:22:04
    #28
    wxtimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isminiz güzel hocam sizi böyle tanıdık böyle devam etsin
    +1 : )
  • 04-06-2025, 07:00:25
    #29
    Bence güzel değiştirme
  • 04-06-2025, 09:51:26
    #30
    "yapmağ ismeeeet"
  • 04-06-2025, 09:55:05
    #31
    amasaiiiit
  • 04-06-2025, 10:03:57
    #32
    İsim güzel hocam değişme bence.
    Alacaksan premium al.
  • 04-06-2025, 10:16:05
    #33
    Kişisel Rütbe
    Neyse yeşillendik
  • 04-06-2025, 12:22:18
    #34
    Administrator
    Ben olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.
  • 04-06-2025, 12:23:35
    #35
    Kişisel Rütbe
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.
    Abi öylede çoğu kişi engellemiş belki engelleri açarlar diye düşündüydüm
  • 04-06-2025, 12:28:25
    #36
    Saitamaia olabilir