Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.
Abi öylede çoğu kişi engellemiş belki engelleri açarlar diye düşündüydüm