Konu
Sizce yeni R10 nickim ne olsun
04-06-2025, 12:23:35
#35
Saitama
Kişisel Rütbe
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.
Abi öylede çoğu kişi engellemiş belki engelleri açarlar diye düşündüydüm