Konu
Sizce yeni R10 nickim ne olsun
04-06-2025, 12:22:18
#34
Coşkun Çetin
Administrator
Ben olsam değiştirmezdim çünkü R10'da insanları kullanıcı isimlerinden hatırlayıp anımsıyoruz.